Regulamin sklepu internetowego www.cozaigla.pl

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    • Sklep internetowy, dostępny pod adresem www.cozaigla.pl, prowadzi firma CO ZA IGŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Ludwinowska 28F, 02-856 Warszawa, NIP: 9512586893 REGON: 527451772 KRS: 0001081206  wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, którego akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS
  2. DEFINICJE

    • Regulamin – niniejszy dokument;
    • Sprzedający – NAZWA FIRMY, ADRES-SIEDZIBA FIRMY, NIP, REGON, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS
    • Sklep – strona internetowa za pośrednictwem której Sprzedający sprzedaje wskazane w nim produkty, znajdująca się w domenie www.cozaigla.pl;
    • Klient – inaczej Kupujący, osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu. Klient może kupić produkty na potrzeby własne i swojej rodziny – jako Konsument lub w ramach działalności swojej firmy – jako Przedsiębiorca.
    • Produkt – towar prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów, produkt może być cyfrowy lub fizyczny, np. dostęp do kursu online lub wykrój;
    • Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w jego ramach, tworzone za pomocą procedury rejestracji;
    • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj i liczbę kupowanych Produktów;
    • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  3. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU

    • Korzystanie ze Sklepu jest możliwe po spełnieniu następujących minimalnych wymagań technicznych:
      • posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu,
      • posiadanie aktualnej wersji wybranej przeglądarki internetowej oraz akceptacja plików cookies,
      • dostęp do skrzynki mailowej.
    • Sprzedający umożliwia Klientowi rejestrację – założenie konta w serwisie www.cozaigla.pl, podając swoje dane osobowe, login i hasło.
    • Sprzedający informuje, że korzystanie z jakichkolwiek usług świadczonych drogą elektroniczną bez stosowania właściwych zabezpieczeń, takich jak programy antywirusowe czy zapora sieciowa firewall, może wiązać się z zagrożeniem pobrania szkodliwego oprogramowania.
    • Zarejestrowany użytkownik portalu – Klient, może korzystać z funkcjonalności Sklepu www.cozaigla.pl w celu dokonywania zakupów, mając możliwość m. in.:
      • prowadzenia swojego konta, w tym zmiany danych,
      • wglądu w historię zakupów,
      • zakupu Produktów i voucherów;
    • Klient jest zobowiązany do:
      • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
      • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami.
    • Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych przez Sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem https://cozaigla.pl/polityka-prywatnosci/
  4. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I ZAWIERANIE UMOWY ZAKUPU

    • Niezbędnym elementem procedury składania zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pola przed zakończeniem składania zamówienia.
    • Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    • Możliwość składania zamówień za pośrednictwem Sklepu dostępna jest całą dobę.
    • W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać następujące czynności. Niektóre z nich mogą być powtarzane:
      • dodanie Produktu do koszyka;
      • wybór rodzaju dostawy i płatności;
      • podanie adresu lub punktu dostawy;
      • złożenie w sklepie zamówienia.
    • Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedającym a Klientem następuje z chwilą złożenia Zamówienia. Umowa sprzedaży zawierana jest w j. polskim.
    • Zakup kursu stacjonarnego wiąże się z automatycznym wyrażeniem zgody na robienie zdjęć i nagrywanie filmów podczas zajęć. Materiały te będą używane tylko i wyłącznie w celach promocyjnych w mediach społecznościowych pracowni Co Za Igła. W razie niewyrażenia zgody na utrwalanie oraz wykorzystywanie wizerunku w celach promocyjnych Co Za Igły, Klient powinien przed rozpoczęciem danego kursu wysłać wiadomość mailową na adres: kontakt@cozaigla.pl. o nie wyrażeniu zgody.
  5. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA I LICENCJA

    • Produkty dostępne w Sklepie, jak również treści oraz grafiki zamieszczone na stronach Sklepu stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Sprzedający dysponuje prawami majątkowymi do Produktów i jest uprawniony do udzielania Klientom Licencji na Produkty na zasadach i w sposób przewidziany w Licencji.
    • Licencja stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
    • Klient zobowiązuje się do respektowania praw autorskich i używania produktów tylko na użytek osobisty lub własnej firmy. Klient jest świadomy, że za naruszenie praw autorskich, w szczególności poprzez dalsze bezprawne rozpowszechnianie, a także bezprawne ich przerabianie bez zgody Sprzedającego, przewidziana jest odpowiedzialność cywilna lub karna zgodnie z właściwymi przepisami.
    • Rozpowszechnianie wizerunku osób utrwalonych na zdjęciach na stronie Sklepu, jest bezwzględnie zakazane.
  6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    • Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu opłacenia zamówienia bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w okolicznościach określonych w kolejnym podpunkcie regulaminu.
    • W przypadku Produktów cyfrowych Klient zachowuje prawo do odstąpienia od umowy, jeśli nie pobierze treści cyfrowych przed upływem 14 dni od momentu opłacenia zamówienia. W razie, gdy Klient zażąda dostarczenie treści cyfrowej przed upływem 14 dni, traci możliwość odstąpienia od umowy. Przez żądanie dostarczenia treści cyfrowej rozumie się pierwszą czynność dokonaną przez Klienta, która prowadzi do zapoznania się z treścią Produktu, np. pobranie, przesłanie, wysłanie, wyświetlenie, otwarcie pliku Produktu.
    • Prawo odstąpienia od umowy realizuje się poprzez wysłanie oświadczenia w dowolnej formie Sprzedającemu: na adres siedziby firmy lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@cozaigla.pl. Sprzedający udostępnia wzór oświadczenia odstąpienia od umowy, z którego Klient może skorzystać.
    • Sprzedający niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta.
    • W przypadku odstąpienia od Umowy ze Sprzedającym, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
    • Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta innego rodzaju dostawy niż najkorzystniejsza, standardowa dostawa proponowana przez Sprzedającego).
    • Zwrot, o którym mowa powyżej, zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte w pierwotnej transakcji.
    • Klient zobowiązany jest wysłać Produkty fizyczne z powrotem natychmiast, najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia przekazania Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin jest uznawany za zachowany, jeżeli Klient wyśle Produkty przed upłynięciem 30 dni. Bezpośredni koszt zwrotu Produktów ponoszony jest przez Klienta.
    • Każda anulacja udziału w kursie stacjonarnym dokonana przez Kupującego skutkuje dla Klienta odpowiednio:
      • na 24 godziny przed terminem rozpoczęcia kursu – utratą 50% uiszczonej zapłaty lub zmianą terminu kursu na inny, wolny, wskazany przez Sprzedającego termin;
      • na mniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem kursu – utratą 100% uiszczonej zapłaty i brakiem możliwości zmiany terminu kursu.
    • W przypadku umyślnego uszkodzenia mienia znajdującego się w Pracowni Co Za Igła przy ul. Dworcowej 38 lok. 153, Klient ponosi koszt naprawy lub zakupu nowego sprzętu. Przez umyślne uszkodzenie rozumie się wykonanie czynności, wbrew instrukcjom podanym podczas kursu.
  7. REKLAMACJE

    • W przypadku wystąpienia wad fizycznych lub prawnych Produktów, Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem wedle art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów – Przedsiębiorców rękojmia zostaje wyłączona.
    • W przypadku wystąpienia wady towaru Klientowi przysługuje wobec Sprzedającego jedno z poniższych roszczeń:
      • złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (Klient nie może złożyć oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.),
      • żądanie obniżenia ceny Produktu, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt na wolny od wad albo wadę usunie,
      • żądanie wymiany Produktu na wolny od wad.
    • Nie jest możliwa wymiana Produktów, nawet jeśli Klient zakupi ten sam Produkt po raz kolejny.
    • Reklamację realizuje się poprzez wysłanie oświadczenia w dowolnej formie Sprzedającemu: na adres siedziby firmy lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@cozaigla.pl. Sprzedający udostępnia wzór oświadczenia Reklamacji, z którego Klient może skorzystać. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności dane: imię i nazwisko Klienta, adres, numer zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.
    • Celem rozpatrzenia reklamacji Klient przesyła lub dostarcza reklamowany Produkt fizyczny, jeśli jest to możliwe – dołączając do niego dowód zakupu. Produkt należy dostarczyć lub przesłać na adres kontakt@cozaigla.pl.
    • Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
    • W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
    • Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedającym, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego.
  8. TERMINY I METODY PŁATNOŚCI

    • Cena Produktu podana jest w złotych polskich i uwzględnia podatki, w tym VAT (brutto).
    • Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmieniania cen Produktów w Sklepie na bieżąco.
    • W formularzu Zamówienia widnieje informacja o terminie, w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności.
    • Zamówienia złożone w Sklepie mogą być opłacone przez: przelew elektroniczny bezpośrednio na konto bankowe Sprzedającego, Blikiem lub za pośrednictwem Przelewy 24.
  9. DOSTAWA – SPOSOBY I TERMINY

    • Dostawa Produktów fizycznych ograniczona jest do terenu Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres podany przez Klienta za pośrednictwem dostawców wymienionych na stronie Sklepu.
    • Czas dostawy Produktów fizycznych na zamówienia złożone do godz. 10:00 wysyłane są w ciągu 48 godzin, natomiast po godz. 10:00 w ciągu 72 godzin. Zamówienia złożone w weekend i w dni wolne od pracy wysyłane są w ciągu 7 dni roboczych.
    • Zamówienia na Produkty fizyczne mogą być także odebrane przez Klienta osobiście w Pracowni Co Za Igła, tj. w Piasecznie przy ul. Dworcowej 38 lok. 153. Odbiory osobiste są możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00 po uprzednim umówieniu się ze Sprzedającym, nie wcześniej niż w ciągu 48 godzin od zakupu.
    • Klient zobowiązany jest do podania prawidłowego i dokładnego adresu lub punktu dostarczenia Produktu fizycznego. W przypadku podania przez Klienta błędnego adresu, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego Produktu.
    • Czas dostawy Produktów cyfrowych AUTOMATYCZNIE OD RAZU PO ZAKSIĘGOWANIU PŁATNOŚCI?
  10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI, DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

    • Klient będący Konsumentem posiada m.in. niżej wymienione możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
      • zwrócenie się do sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
      • zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
      • Klient może również uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedającym, korzystając z bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl;
      • Klient może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    • Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedający zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi załącznik nr 4 do niniejszego Regulaminu.
  2. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    • Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w czasie, gdy nastąpiło złożenie zamówienia przez Klienta.
    • W sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
    • Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.01.2023 r.

LICENCJA

ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.COZAIGLA.PL
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Niniejsza Licencja stanowi załącznik do Regulaminu Sklepu prowadzonego pod adresem internetowym www.cozaigla.pl. Definicje zawarte w Regulaminie mają takie samo znaczenie w niniejszej Licencji.
  • Wszystkie Produkty w Sklepie stanowią utwór w rozumieniu ustawie z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. 2019 r. poz 1231). Zatem każdy Produkt znajdujący się w Sklepie jest chroniony prawami autorskimi.
  • Sprzedawca dysponuje prawami majątkowymi do Produktów i jest uprawniony do udzielania Klientom Licencji na Produkty na zasadach i w sposób przewidziany w niniejszej Licencji.
  • Produkty, takie jak wykroje, kursy on-line, kursy video są tworami niematerialnymi, co oznacza, że nie znajdują do nich zastosowania przepisy ustawy o tzw. ,,dozwolonym użytku”. Udostępnienie tych Produktów osobom trzecim (odpłatnie lub nieodpłatnie) nie jest dozwolone.
  • Udzielona Klientowi licencja uprawnia do korzystania z zakupionych Produktów w sposób i na zasadach przewidzianych w niniejszym dokumencie.
  • Rodzaj udzielonej Licencji i sposób korzystania z licencjonowanego Produktu jest określony w niniejszym dokumencie, a także może być określony w samym Produkcie. W przypadku sprzeczności lub różnic między postanowieniami niniejszego dokumentu, a postanowieniami licencyjnymi zawartymi w opisie Produktu lub w samym Produkcie, postanowienia Licencji mają pierwszeństwo.
  • Produkt jest udostępniany poprzez Konto, o którym mowa w Regulaminie. Niedozwolone jest udostępnianie dostępu do Konta osobom trzecim.
  • Uprawnienia wynikające z udzielonych licencji przysługują wyłącznie Klientom Sklepu, tj. osobom, które nabyły Produkt legalnie tj. poprzez Sklep, zgodnie z obowiązującym regulaminem oraz niniejszymi Postanowieniami Licencyjnymi.
  • W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących uprawnień związanych z korzystaniem z Produktu Klient może skontaktować się z Administratorem sklepu za pomocą poczty e-mail kontakt@cozaigla.pl.
  1. ZASADY LICENCJI

  • Wszystkie Produkty w Sklepie są objęte licencją niekomerycyjną, poza Produktami, które stanowią wykrój (dalej zwane “wykrój”), na które udzielana jest Licencja komercyjna.
  • Jeśli na zakupiony przez Klienta Produkt składa się łącznie wykrój oraz inny produkt (np. video, plik pdf itd. objaśniający sposób korzystania z wykroju), licencja komercyjna dotyczy wyłącznie wykroju, pozostałe składowe Produktu są udostępniane na zasadzie licencji niekomercyjnej.
  • Wszystkie Licencje udzielane Klientom mają charakter Licencji niewyłącznej, obowiązują na terytorium Unii Europejskiej i są nieograniczone w czasie.
  • Postanowienia niniejszej licencji zaczynają obowiązywać Klienta wraz z pierwszą czynnością, która prowadzi do umożliwienia legalnego zapoznania się z treścią Produktu. Czynność ta może polegać w szczególności na zalogowaniu się do Konta, pobraniu, przesłaniu, wysłaniu, wyświetleniu, otwarciu Produktu.
  • W związku z ochroną, jaka przysługuje Produktom, Klient jest uprawniony wyłącznie do takich czynności związanych z Produktami, które mieszczą się w zakresie udzielonej Licencji. Obowiązkiem Klienta jest niedopuszczenie, by jakakolwiek osoba nieuprawniona mogła korzystać z Produktu.
  • Cena Produktu jest jednocześnie ceną udzielonej Licencji.
  • Żaden typ Licencji (komercyjna lub niekomercyjna) nie nakłada na Klienta obowiązku oznaczania naszego autorstwa jako twórcy Produktu. Jednocześnie przypisywanie sobie przez Klienta autorstwa do Produktów ze strony www.cozaigla.pl, stanowi naruszenie autorskich praw osobistych i podlega odpowiedzialności cywilnej i karnej.
  1. LICENCJA KOMERCYJNA

  • Licencja komercyjna uprawnia Klienta do korzystania z Produktu w sposób zarobkowy pod warunkiem, że profil działalności Klienta jest inny niż prowadzenie kursów szycia.
  • Klient nie jest uprawniony do rozporządzania Wykrojami w celu ich sprzedaży, darowizny, najmu, leasingu, dzierżawy, realizacji strategii promocyjnej lub reklamowej, organizacji konkursu itd.
  1. LICENCJA NIEKOMERCYJNA

  • Licencja niekomercyjna uprawnia Klienta do korzystania z Produktu wyłącznie na własne potrzeby, bez możliwości dokonywania czynności związanych z Produktem, które będą zmierzać np. do dokonywania jego sprzedaży lub innych czynności z innymi osobami trzecimi (zarówno odpłatnie jak i nieodpłatnie).
  • W ramach umowy licencyjnej Klient może korzystać z Produktu wyłącznie na następujących polach: wyświetlanie, odtwarzanie, wprowadzanie do pamięci komputera lub serwera (jedynie na nośnikach, które należą do Klienta i tylko na użytek własny).
  • Klient nie może dokonywać kopii Produktów. Korzystanie z produktów odbywa się przy pomocy Konta.
  • Klient nie może w żaden sposób rozpowszechniać ani udostępniać nabytych Produktów, ingerować w treść lub wygląd, modyfikować ich.
  1. WYPOWIEDZENIE I WYGAŚNIĘCIE LICENCJI

  • Sprzedający zastrzega, że udzieloną licencję może wypowiedzieć w każdym czasie i z dowolnej przyczyny z zachowaniem okresu 2 tygodni wypowiedzenia, o czym klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną.
  • W stosunku do Klientów, którzy nabyli lub korzystali z Produktu niezgodnie z postanowieniami licencyjnymi, w tym także udostępniły odpłatnie lub nieodpłatnie dane do logowania i hasło do Konta osobom trzecim, Licencja może zostać wypowiedziana ze skutkiem natychmiastowym.
  • Usunięcie przez Klienta lub zniszczenie Produktów lub Opracowań Produktów nie powoduje wygaśnięcia niniejszych Postanowień Licencyjnych.

      6. ZABEZPIECZENIA I KARY UMOWNE

  • Każdy Produkt może być zabezpieczony przed nielegalnym rozpowszechnianiem. Informacja o ewentualnej formie zabezpieczenia Produktu zostanie umieszczona w jego opisie.
  • Klient nie może usuwać lub zmieniać wprowadzonych zabezpieczeń.
  • Sprzedający w każdej chwili posiada uprawnienia do dokonania kontroli, czy Klient korzysta z Produktów zgodnie z udzielona Licencją. W szczególności jest to prawo Sprzedającego do żądania informacji i wyjaśnień w zakresie korzystania z Produktów a także dokonania nabycia Produktu (lub próba jego dokonania) od Klienta bez ujawniania tożsamości Sprzedawcy lub bez wskazania, że nabycie (lub jego próba) dokonywane przez osobę trzecią odbywa się na polecenie Sprzedawcy.
  • W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że Klient korzysta z Produktów z naruszeniem zakresu Licencji Sprzedawca może cofnąć Licencję oraz zakazać dalszego korzystania z Produktów bez obowiązku zwrotu ceny uiszczonej przez Klienta oraz żądać roszczeń z tytułu naruszenia Licencji na zasadach ogólnych, od 1000 zł (słownie: tysiąca złotych) za pojedyncze zdarzenie.
  • Kary umowne nie wpływają na ograniczenie uprawnień Sprzedającego, jjakie wynikają z przepisów prawa własności intelektualnej.
  • Kary umowne są płatne w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia wezwania do zapłaty, na podany przez Sprzedawcę rachunek bankowy.
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Niniejsze Postanowienia Licencyjne obowiązują od dnia 01.01.2023 r.
  • Sprzedający jest uprawniony do zmiany Licencji na zasadach przewidzianych dla zmiany Regulaminu.
  • W sprawach nieuregulowanych w Postanowieniach Licencyjnych znajdują zastosowanie przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1231, z późn. zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa.

 REGULAMIN FERII ORAZ WAKACJI Z SZYCIEM W CO ZA IGLE

  • W turnusach podczas ferii oraz wakacji z szyciem mogą wziąć udział dzieci, które ukończyły już 7 lat, a nie rocznikowo są siedmiolatkami i skończą za kilka miesięcy siedem lat. Nie starsze jednak niż 16 lat. Informacje danej grupy podany jest w grafiku oraz w opisie turnusu (jeśli takich informacji nie ma, to stosujemy się do zasady ogólnej 7-16 lat)
  • Ze względu na brak odpowiedniego wykształcenia kadry w zakresie pedagogiki specjalnej w zajęciach mogą uczestniczyć tylko dzieci bez orzeczeń i wymagań specjalnej opieki.
  • Ze względu na specyfikę zajęć zalecane jest wykupienie we własnym zakresie ubezpieczenia NNW dla dziecka. 
  • Rodzic/opiekun prawny uczestnika jest zobowiązany do poinformowania prowadzącej za pomocą telefonu, maila lub w inny sposób o chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach i innych istotnych rzeczach dotyczących zdrowia oraz psychiki dziecka/uczestnika. Ze względu na dobro dziecka i grupy uczestników informacje, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo dziecka, powinny zostać przekazane nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć – jeśli turnus został wykupiony na mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem, wówczas rodzic/ opiekun prawny powinien poinformować opiekuna grupy niezwłocznie po zakupie turnusu.
  • Opiekun ferii/wakacji nie może podawać leków dziecku oraz wykonywać żadnych czynności zdrowotnych. Należy wówczas na piśmie oświadczyć, że dziecko samo będzie przyjmowało leki bądź o ustalonych godzinach rodzic może przyjechać i podać sam niezbędne leki.
  • Ze względu na małe grupy organizator zastrzega sobie, iż nie ma możliwości zwrotów kosztów w przypadku zapowiedzianej lub niezapowiedzianej nieobecności dziecka podczas zajęć.
  • Nieobecność dziecka nie jest odrabiana w innych terminach. Przy zakupie należy wziąć to pod uwagę.
  • W przypadku rezygnacji na piśmie wysłanym na adres mailowy cozaigla@gmail.com do 48 godzin przed rozpoczęciem turnusu organizator zwróci 50% zapłaty uiszczonej w dniu zakupu przez klienta. Przy rezygnacji na mniej niż 48 godzin przed rozpoczęciem turnusu jest brak zwrotu zapłaty.
  • W przypadku braku możliwości odbycia się turnusu (choroba opiekunki, zbyt mała ilość osób tj. mniej niż 3 osoby, przyczyny techniczne, przyczyny niezależne od organizatora) następuje zwrot wniesionej opłaty dla każdego uczestnika bądź przeniesienie na inny (uzgodniony wspólnie przez organizatorkę i klienta) termin, lub inna odpowiadająca obu stronom propozycja.
  •  W zajęciach nie mogą brać udziału dzieci z wyraźnymi objawami chorobowymi, np.: wymioty, uporczywy katar, gorączka, ból brzucha, kaszel, ogólny stan osłabienia, i inne wskazujące na obecność wirusa/bakterii. W sytuacji pojawienia się ww. objawów opiekunka grupy niezwłocznie powiadomi rodzica/opiekuna, który ma obowiązek niezwłocznie odebrać dziecko.
 

REGULAMIN KONKURSÓW
NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE

ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.COZAIGLA.PL

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w konkursach organizowanych na Facebooku oraz Instagramie.

  • Organizatorem Konkursu jest sklep internetowy www.cozaigla.pl, którego właścicielem jest firma CO ZA IGŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Ludwinowska 28F, 02-856 Warszawa, NIP: 9512586893  REGON: 527451772 KRS: 0001081206 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, którego akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS

  • Konkurs jest prowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem strony internetowej pod adresem: https://www.facebook.com/cozaiglanaukaszycia  lub/oraz https://www.instagram.com/cozaiglanaukaszycia.

  • Uczestnicy mogą brać udział w Konkursie w datach ściśle określonych w poście konkursowym na Facebooku lub/oraz  Instagramie.

  • Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba fizyczna posiadająca miejsce zamieszkania w Polsce, która ukończyła lat osiemnaście.

  • Uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby i podmioty.

2. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

  • Warunkiem udziału w Konkursie jest przesłanie “pracy konkursowej” na warunkach ściśle określonych, opisanych w poście konkursowym na Facebooku/Instagramie.

  • Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowi formalne zgłoszenie Uczestnika do Konkursu. Uczestnik może dokonać wielu Zgłoszeń w trakcie trwania Konkursu. Jeden uczestnik może wygrać podczas trwania całego Konkursu tylko raz.

  • Zgłoszenie Konkursowe musi spełniać następujące warunki:

    • Musi być sporządzone w języku polskim.

    • Nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub sprzecznych z prawem.

    • Nie może zawierać treści reklamowych dotyczących jakichkolwiek innych podmiotów, z wyjątkiem treści reklamowych dotyczących Organizatora.

    • Nie może naruszać praw osób trzecich.

3. NAGRODY

  • Nagrody w konkursach realizowanych na Facebooku/Instagramie określone są w postach konkursowych.

  • Nagrody w Konkursie nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.

4. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU

  • Konkurs zostanie rozstrzygnięty przez powołaną przez Organizatora Komisję.

  • Komisja przyzna Nagrodę Uczestnikowi, którego Zgłoszenie Konkursowe spełni wymogi określone w niniejszym Regulaminie i która zostanie uznana za najlepszą pod względem pomysłowości, kreatywności i oryginalności. W niektórych konkursach o zwycięstwie może zdecydować liczba polubień lub komentarzy zgłoszenia konkursowego.

  • Uczestnicy, którym zostanie przyznania Nagroda zostaną wymienieni w komentarzu pod postem konkursowym, po zakończeniu konkursu. O przyznaniu Nagrody Organizator poinformuje Laureata także poprzez wysłanie wiadomości prywatnej na Facebooku/Instagramie.

  • Laureat zobowiązany jest do przesłania poprawnych danych do wysyłki nagrody.

  • Nagroda będzie dostarczana pocztą lub paczkomatem na koszt Organizatora w terminie 30 dni roboczych od dnia zakończenia konkursu.

5. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW KONKURSU

  • Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.

  • Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 1997 nr 133 poz. 883 ze zm.) w celu realizacji Konkursu, wydania i rozliczenia nagród.

  • Uczestnicy, podają dane osobowe dobrowolnie oraz mają prawo dostępu do nich i ich poprawiania, żądania usunięcia, z zastrzeżeniem że odmowa podania danych uniemożliwi udział w Konkursie, wydanie oraz realizację nagród.

  • Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania udostępnionych przez Uczestnika Konkursu danych osobowych w dowolnym momencie trwania Konkursu, aż do czasu jego rozstrzygnięcia jest równoznaczne z niespełnieniem wymogów formalnych przez Uczestnika i wykluczeniem Uczestnika z udziału w Konkursie.

  • Żądanie poprawienia, uaktualnienia, sprostowania lub usunięcia przekazanych danych należy wysłać na adres mailowy kontakt@cozaigla.pl

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • „Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez portale: Facebook oraz Instagram, ani z nim związane. Portale Facebook i Instagram są w pełni zwolniony z odpowiedzialności przez każdego uczestnika konkursu.”